Talent Academy

Lietuviškas anime mokyklos role play rpg forumas
 
rodiklisCalendarDUKRegistruotisPrisijungti

Ši tema uždaryta. Jūs negalite redaguoti pranešimų ar rašyti atsakymųShare | 
 

 Apie Talentų Akademiją

Go down 
AutoriusPranešimas
Headmaster
Admin
avatar

Pranešimų skaičius : 33

RašytiTemos pavadinimas: Apie Talentų Akademiją   Št. 01 27, 2018 11:22 pm



Masyvus akademijos statinys iškyla aukščiau už miesto viduryje esančius pastatus. Toks jausmas, jog jis stovi pačiame pasaulio centre. Talentų akademija priima tik pačius geriausius įvairių sričių mokinius. Tai vyriausybės finansuojama privati mokymo įstaiga priviligijuotiems. Sakoma, jog įstojus čia ir sugebėjus pabaigti mokslus, tavo gyvenimas bus užtikrintas.

Norint įstoti į Talentų akademiją, turi būti geriausias savo srities specialistas. Tačiau tai dar ne viskas. Pati akademija atsirenka talentus, kurie yra verti čia mokytis. Paprasti mokiniai neturi galimybės pretenduoti į šią vietą. Tavo veikėjas yra tas vienetinis atvėjis, kuris buvo atrastas akademijos žvalgų ir pakviestas mokytis tarp labiausiai privilegijuotų mokinių šalyje.


Paskutinį kartą redagavo Headmaster, Tr. 01 31, 2018 6:22 pm. Redaguota 6 kartus(ų)
Atgal į viršų Go down
Headmaster
Admin
avatar

Pranešimų skaičius : 33

RašytiTemos pavadinimas: Stats   Št. 01 27, 2018 11:22 pm

Forumo Sistema


Tai yra mokyklos role play forumas, kuriame Tavo veikėjas yra vienas iš akademijos atrinktų naujokų pradedančių naują gyvenimo etapą akademijoje. Studijos čia yra brangios, tad dažniausiai akademijoje studijuoja paaugliai kilę iš turtingų šeimų. Kiekvienas mokinys specializuojasi vienoje srityje, kurioje sau neturi lygių. Tai reiškia, jog kiekvienas naujas veikėjas turi turėti talentą, kurio akademijoje dar nėra. Esamų specialybių sąrašą rasite veikėjo kūrimo temoje.

Svarbu: kurdamiesi veikėjo talentą, turite išsirinkti specifinę sritį. Pvz.: jeigu veikėjas yra sportininkas, tai jis gali specializuotis tik vienoje sporto šakoje (futbolas, tenisas, beisbolas, etc.); jeigu menininkas, jis specializuosis tik vienoje meno šakoje (tapytojas, skulptorius, rašytojas, etc.) ir panašiai. Galimi ir nestandartiniai talentai tokie kaip: nuotykių ieškotojas, detektyvas, būrėjas, etc.

Kiekvienam talentui bus priskirtas vienas pagrindinis atributas, kuris kelsis visada kai veikėjas žaidimo metu panaudos savo talentą bet kokioje situacijoje. Jeigu sričiai tinka keli atributai, vis tiek pagrindinis bus parinktas tik vienas.


Atributika

Ne visi žmonės gimsta vienodai talentingi. Tą parodo atributika. Tai žmogiškos savybės, kurios išskiria veikėjus ir padaro juos skirtingais. Atributai bus matuojami taškais nuo 1 iki 100. 1 - apgailėtino lygio savybė (pagal Talentų akademijos standartus), 100 - tobulai išvystytas talentas. 0 reiškia, jog veikėjas toje srityje gebėjimų neturi, bet tai jokiu būdu nereiškia, jog 0 jėgos - veikėjas negali judinti savo kūno ir panašiai. Šiuos taškus veikėjai gaus role play metu ir galės paskirstyti norimiems atributams kelti.

Pagrindiniai atributai naudojami forume:

Intelektas - Veikėjo išmintis, žinios, imlumas informacijai, suvokimas.
Mokslininkai, gydytojai, programuotojai, astronautai, etc.

Greitis - Veikėjo fizinis greitis ir įžvalgumas, gebėjimas greitai sureaguoti.
Bėgikai, futbolininkai, kurjeriai, operatoriai, etc.

Jėga - Veikėjo fizinis stiprumas.
Sportininkai, kovotojai, asmens sargybiniai, treneriai, etc.

Išradingumas - Veikėjo vaizduotė, gebėjimas greitai sugeneruoti naujas idėjas ir pritaikyti jas reikiamai situacijai.
Menininkai, dizaineriai, rašytojai, architektai, etc.

Žavesys - Veikėjo išorinis ir vidinis grožis, iškalba, įtaiga.
Įvairūs atlikėjai, aktoriai, verslininkai, būrėjai, etc.

Sėkmė - Veikėjui tiesiog sekasi.
Universalus.

Svarbu: Role play metu būtinai turite atsižvelgti į savo ir oponento atributus. Jūsų veikėjas nepralenks kito veikėjo, jeigu jo greitis yra mažesnis arba negaus geresnio pažymio, jeigu jo proto atributas yra mažesnis, negu oponento.


Sveikas protas

Tai yra specialus atributas, kurį turi kiekvienas veikėjas. Jis veikia kiek kitaip, negu viršuje išvardintos atributikos. Sveiko proto neįmanoma kelti role play metu surinktais taškais. Jis visada bus vienodas. Šis atributas parodo veikėjo psichinę būseną:
1/10 - veikėjas yra arti išprotėjimo ribos, nesiorientuoja aplinkoje ir negali blaiviai mąstyti bei palaikyti pokalbio;
10/10 - veikėjas yra idealioje protinėje būsenoje, puikiai orientuojasi aplinkoje, suvokia kas vyksta, sugeba racionaliai mąstyti.
Tam tikrais atvėjais sveikas protas gali nukristi iki 0/10. Kai tai nutinka, veikėjas automatiškai praranda sąmonę ir atsiduria seselės kabinete, lovoje. Jo sveiko proto atributas pakyla iki 1/10, bet visi kiti atributai sumažėja po 1 (-1 kiekvienam atributui). Jeigu veikėjo atributas yra 0, jis nepasikeičia.

Sveiką protą veikėjas gali prarasti po tam tikrų įvykių role play metu. Sveiką protą taip pat galima atsistatyti bendraujant su kitais veikėjais. Pašnekovų sveikas protas turi būti maksimalus. Nuo kiekvieno pašnekovo veikėjui prisidės po +1 sveiko proto. Grupinėse diskusijose prisidės nuo kiekvieno veikėjo. Pabuvęs tarp normalios būsenos bendraamžių veikėjas atsigauna ir atgauna blaivų mąstymą.


Game Master

Game master yra asmuo, kuris valdo žaidimą. Jis sukuria situacijas, į kurias gali papulti veikėjai, renginius vykstančius akademijoje, valdo NPC (non-player characters: akademijos personalas ir mokiniai, kurie nėra veikėjai) ir panašiai. Jeigu game master pasako, jog kažkas atsitinka, tai reiškia, jog tas įvykis neišvengiamai nutinka.
Šio forumo game master yra Headmaster.
Atgal į viršų Go down
 
Apie Talentų Akademiją
Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs galite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Talent Academy :: Pradžia :: Informacija-
Ši tema uždaryta. Jūs negalite redaguoti pranešimų ar rašyti atsakymųPereiti į: